دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
محیط زیست سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۴:۳۱:۴۱

بازدید معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور ازمنطقه عملیاتی خزر

باشگاه خبری فراساحل: معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور و مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران از منطقه عملیاتی خزر بازدید کردند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت شانا، در جریان این بازدید، نمایندگان اداره HSE شرکت نفت خزر و دیگر شرکت‌های نفتی هم‌جوار به معرفی شرکت‌های خود پرداخته و گزارشی از حوزه فعالیت شرکت و فهرست تجهیزات و توانمندی‌های موجود در خصوص مسائل زیست‌محیطی مرتبط با دریا ارائه کردند. رزمی، مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران در جلسه‌ای که به همین منظور در سالن جلسات منطقه عملیاتی خزر برگزار شده بود، افزود: لزوم ارائه و بیان توانمندی‌های شرکت‌های نفتی حوزه شمال به منظور بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در شرایط بحران بسیار مهم است.

وی در خصوص آمادگی شرکت‌های نفتی منطقه شمال کشور در مواجهه با شرایط بحران خاطرنشان کرد: باتوجه به پیگیری‌های قبلی سازمان حفاظت محیط‌زیست در خصوص برگزاری همایش بین‌المللی زیست‌محیطی کشورهای حوزه دریای خزر که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود فرصت مناسبی به لحاظ نمایش توانمندی‌های حفاظت از محیط‌زیست دریای خزر فراهم شده است که در این میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه مستقر در این حوزه آمادگی همکاری‌های لازم را دارند.

همچنین پروین فرشچی، معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر و دیگر شرکت‌های فعال در آن حوزه، از ایجاد بسترهای لازم و توانمندی‌های کشور در این خطه به منظور مقابله با شرایط بحرانی ابراز خرسندی کرد. در ادامه، مسئولان اداره HSE شرکت نفت خزر با تشریح فعالیت‌ها و ماموریت این شرکت در دریای خزر و سه استان شمالی، به ارائه فهرستی از توانمندی‌های این شرکت به منظور مقابله و جمع‌آوری آلودگی‌های نفتی احتمالی با بهره‌گیری از تجهیزات بوم و اسکیمر پرداختند. شایان ذکر است که در اردیبهشت ماه امسال مانور" پاکسازی و بهسازی دریای خزر از آلودگی‌های احتمالی مواد نفتی"طی دو روز در منطقه گمیشان استان گلستان برگزار شد.



  کد خبر : 587
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :